Iselin

onsdag, mars 28, 2007

Denne helgen hadde jeg FRI på lørdagen, for første gang på leeeeenge! Benyttet sjansen til å gå på kafé med mine gode venninner, og lille Isak! Han er så søt, men ville jo nesten bare sove...
Vi fikk iallefall knipset noen bilder, her er Isak og "tante" Linka













"Tante" Trine som er god på bleieskift Favoritt "tante" Iselin









Og så var det zzzzzzzzzzzzzzzzz................













Oreo-kake... namnam...









På søndag var det 17 grader og fiiiin sol, så jeg måtte ta meg en tur i Stoltzen! Første turen i år, og jeg tok min personlige rekord!







Søndagen ble avsluttet med Basketball-finalen mellom Ulriken og Harstad! Ulriken vant! Jippi!

Hele kampen kan sees på TV 2 Sumo! (bare så det er sagt, og hvis man følger godt m i pausen kan man se oss! :))

3 Comments:

  • At 8:53 p.m., Anonymous Anonym said…

    Å for en søt liten tass. Ser ut som du koser deg som tante :o) Deilig med fint vær om dagen også. Kan endelig være litt ute. Elseker våren!!!

     
  • At 12:46 a.m., Blogger Trinemarine said…

    Oi, disse bildene har ikke jeg sett! :) Koselig, Isak var jo så liten, og Leah var enda mindre, kun et lite knøtt inni magen min! Artig! :)

     
  • At 1:21 a.m., Blogger Trinemarine said…

    Hei! Det ligger en liten hilsen til deg inne på bloggen min! Og så synes jeg du må begynne å blogge igjen du og!!! ♥
    Gleder meg til helgen!! ☺

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem