Iselin

torsdag, mars 01, 2007

Vår!?

Det er endelig VÅR! (iallefall i følge kalenderen...) Nå har jeg lyst til å ta frem småsko og pumps, cityshorts, korte kjoler, tynne vårjakker og solbriller! Må bare bli noen grader varmere først, sånn at den siste snøen smelter!


Disse solbrillene fra Burberry er kule, MÅ HA!




Ellers har jeg denne uken, i følge SOL Ratings, hatt 10 treff på bloggen min fra mennesker som har søkt etter bilder av Kjetil Tefke. Han er visst populær for tiden! Til de som ikke har sett de, SE DE!! Neida, ikke så veldig spennende.

3 Comments:

  • At 9:11 p.m., Anonymous Anonym said…

    hmmmz. må ha meg nye solbriller til sommeren.... har klart å miste mine store, flotte Pradas(de så nesten sånn ut http://i24.ebayimg.com/01/i/07/e0/85/c7_10.JPG)

    blir nok nye Pradas eller Police.....!

     
  • At 7:59 p.m., Blogger Britt Marie said…

    ja, la våren komme! Idag har eg hatt ein vårdag i byen med svigermor, Capello, shopping og gratiskonsert på festplassen. Koslig. Sjå solbrillene mine på bloggen min;)

     
  • At 8:03 a.m., Blogger Iselin said…

    Liker litt solbrillediskusjon på bloggen min! Vi har EKKTTE Prada Mats, så hvis du finner noen du liker kan jeg sikkert bestille de!

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem