Iselin

tirsdag, februar 20, 2007

Ting tar tid....

Nå er klokken halv åtte på kvelden, og jeg er fortsatt på lesesalen! Jeeez... Det har aldri skjedd før, er ganske fornøyd med meg selv. Likevel, det er merkelig hvor mye man IKKE får gjort på så mange timer, iallefall ikke mye fornuftig. Ting som tar tid:

-lese blogger
-skrive i bloggen

-lese aviser

-oppdaget Facebook, og fant mange jeg kjente:)

-prate på MSN

-se på ting til leiligheten på inreda:

Filippa K har kommet med egne krus, disse var jo fiiiiine:



Hvem vil ikke ha sånne søte troll på veggen, vinyltapet er genialt!












Nei, nå får det bli siste innspurt på oppgaveutkastet som skal leveres i morgen... Gjesp..

2 Comments:

  • At 11:14 p.m., Anonymous Anonym said…

    kjenne meg igjen i det der for å sei det mildt! og no skal du få endå meir å dille med; eg har photoshop cd til deg:) snakkast snart!?

     
  • At 11:17 p.m., Blogger Iselin said…

    jippi! skulle tatt lunsj en dag da! men tror jeg er busy hele uken, skal du reise hjem neste uke eller?

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem