Iselin

torsdag, mars 08, 2007

Kvinnedagen!

Hva er vel bedre å gjøre på kvinnedagen enn å gå på shopping! Jeg kjøpte bare noe på HM, men det føltes veldig bra. Istedenfor å kaste BH'en går vi drar vi kredittkortet i butikkene, våre egne kredittkort selvfølgelig, vi er jo tross alt independent women!

Selv om vi er kommet langt i likestillingen er det vel en kjent sak at når det gjelder husarbeid. På klesvask er menn fra vestlandet de aller dårligste, bare 8% tar ansvar. Kanskje en idé for noen å bli sendt på vaskekurs for menn?! Fra Woman24.

6 Comments:

  • At 2:00 a.m., Blogger Ina said…

    har ikke tall på hvor mange av ullgensrene mine andrè har krympet.... at det skal være så vanskelig. Hallo?!!! maskinen gjør jo nesten hele jobben.

     
  • At 1:01 p.m., Anonymous Anonym said…

    Jeg har en ullgenser i str. xl i str. 2-4 år til salgs.. sist brukt hos mats på fest.

    Bud over 1kr

     
  • At 11:19 p.m., Blogger Britt Marie said…

    hehe, eg kan faktisk ikkje skrive under på at vestlandsmannfolk er dårleg på klesvask. Her i huset er det Kenneth som har styr på når det er på tide med vask:)

     
  • At 8:09 a.m., Anonymous Anonym said…

    Menn skal kunne vaske klær, men skal ikke vaske klær selv.

    Av samme prinsipp som at kvinner skal kunne fylle bensin, men aldri faktisk gjøre det..

     
  • At 4:13 p.m., Blogger Iselin said…

    Hallo!! Likestilling! JEG fylte bensin i dag! Men jeg vasket også klær i går da...

     
  • At 3:51 p.m., Anonymous Anonym said…

    haha, du virker nesten litt provosert.

    tooo easy :D

     

Legg inn en kommentar

<< Hjem